субота, 22 листопада 2014 р.

Ігри

Стимулюючу роль у розвитку творчих здібностей, уяви та фантазії має гра. Гарні результати дає створення на уроці ігрової ситуації «Уявіть собі, що…» Наприклад, вивчаючи тему «Під подихом вітру трави ніжно линуть до землі…»(замальовки рослин і комах), ми уявляємо, що стали малесенькими, зростом як Дюймовочка, вийшли з дому і попали в ліс. Чому в ліс? Тому що кожна травинка тепер для нас як дерево, а комаха - як величезна тварина. І ми рушаємо у небезпечні мандри, де нас чекають цікаві пригоди. Діти з захопленням працюють над такими завданнями, вимальовують кожну травинку і комашку, намагаються уявити, як виглядатиме світ із такої незвичної точки зору.

Ткачук Ольга, «Життя трави», кольорові олівці і ручки.

Виконуючи рельєф «Морське дно», уявляємо, що занурюємося у морські глибини на підводному човні і починаємо дослідження рослинного і тваринного світу морів та океанів. Під час виконання колективних робіт клас перетворюється на завод, фабрику чи майстерню, що виконує якесь замовлення. Японці говорять, що не можна намалювати дерево, не відчувши себе деревом. Тому граємо у гру «Уяви себе…» .Діти уявляють себе бадьорим деревом, хворим деревом, легкою хмаринкою чи грозовою хмарою, яблуком, джмеликом і т.д. Це дає можливість відчути і відтворити настрій пейзажу чи натюрморту. Пережиті емоції діти виливають і в коротеньких віршах, які створюють до своїх робіт. Гарний результат дають також театралізовані ігри-імпровізації: «Про що розмовляють птахи взимку?», «Дерева у негоду», «Качина сімейка».

Шпирка Аліна, «Бадьоре дерево»


Биба Ростислав, «Старе дерево»

Полегшує роботу над портретом гра «Знайди дитину, що загубилася». Вчитель описує одного з учнів, інші визначають, кого саме. Це вчить школярів знаходити особливості у зовнішності, характері персонажа. У процесі ознайомлення з творами мистецтва пропоную застосовувати ігри «Крок у картину» ( дітям пропонується увійти у картину, відчути запахи, звуки, що там лунають, описати, які предмети на дотик), «Екскурсовод» (діти визначають вид, жанр картини, розповідають про її особливості), «Хто зайвий?» (серед виставлених на дошці репродукцій знаходять зайві: іншого жанру, виду, теми; пояснюють свій вибір), «Мистецтвознавець» ( учні вдома готують коротке повідомлення за темою уроку, доповнюють розповідь вчителя). Інтелектуальні ігри вимагають демонстрації об’єму набутих знань, хорошої пам’яті. Наприклад, вікторини допомагають в ігровій формі перевірити рівень знань учнів, узагальнити і закріпити вивчений матеріал.

1 коментар:

  1. Ми хотіли б відзначити виняткову послугу, яку ми отримали протягом усього процесу рефінансування. Професіоналізм пана Лі та знання кредитної компанії були вражаючими та по-справжньому оціненими. Містер Лі - надійний кредитний співробітник. Раніше ми мали досвід роботи з кількома іншими банками і вважали цей процес неприємним і нудним. Містер Лі пішов вище і далі, щоб переконатися, що всі наші потреби були задоволені і що все було оброблено ретельно та ефективно. Ми рекомендуємо його і надалі і надалі ». Містер Лі Контактна електронна адреса / Whatsapp 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити