субота, 22 листопада 2014 р.

Творчі завдання

1.Створення літери-картини або слова-картини.
Чи можемо ми написати літеру або слово, вкласти напис у раму, повісити на стіну і милуватися? «Ні!»- впевнено відповідають діти. Але після перегляду зразків роблять висновок: можемо, якщо зображення слова або літери передає якийсь образ.
2.Казка про настрій
Скласти казку про свій настрій і намалювати у техніці акварелі по вологому паперу, використовуючи виразні властивості кольору.
3.Подорож на іншу планету.
Зобразити подорож на іншу планету із зеленим, червоним сонцем або з двома сонцями різного кольору.
4. Колаж «Ярмарок», «Моя кімната», «Казковий образ», «Новорічний натюрморт», «Весняний день».
5. Намалюйте свій найцікавіший фантастичний сон.
6. Зображення фантастичної тварини.
Фантазування способом «склеювання».
7. Намалювати симфонію кольорів музичного твору, смак фруктів.
8. Намалюйте «Про що мріє дерево взимку?», « Про що кричать птахи, відлітаючи у вирій?», «Про що говорять предмети у натюрморті?»
9.Створення віршів та пісень до власних малюнків.
10. Створення абстрактних композицій.
Робота над абстрактними композиціями робить дитину більш розкутою у вираженні своїх почуттів, покращує розуміння законів композиції.
11. Ребуси.
Зашифрувати поняття або терміни образотворчого мистецтва у вигляді малюнків.
12. Піктографія.
За допомогою малюнків-символів розповісти про якусь подію.
У нашій школі діє постійна виставка дитячих робіт, яка стимулює потяг учнів до мистецтва, залученню до творчості нових талантів.
Заняття образотворчим мистецтвом дозволяє поєднувати в собі творчу працю і задоволення, пізнання світу та гру, фантазію та точний розрахунок. Малювання розвиває в учнів зорову пам’ять, спостережливість, просторове мислення, тонку моторику пальців, наполегливість у досягненні мети, відчуття гармонії і, головне, здатність до творчості.

Тихий Олександр, «Фрукти»,гравюра на картоні.

Немає коментарів:

Дописати коментар