Вчитель, що використовує на уроках тільки малювання олівцями і фломастерами, зменшує можливості дитини, її зацікавленість, збіднює свої уроки.
субота, 22 листопада 2014 р.
Різноманітність технік
Зображальна, декоративна, конструктивна діяльність, з яких складаються уроки образотворчого мистецтва, мають величезні можливості для розвитку уяви і фантазії, творчих здібностей, дають дитині змогу відчути радість ручної праці як творчості.
На заняттях учень має справу з різноманітними матеріалами і техніками: живопис гуашшю, аквареллю, по сирому паперу, мозаїка, гратаж, гравюра, колаж, робота олівцями, фломастерами і т.д. Часто робота в певній техніці дає
можливість краще виявити свої здібності. Різноманітність художніх технік, які використовує вчитель, збільшує інтерес учнів до уроків образотворчого
мистецтва, розширює можливості дитини у втіленні своїх задумів, дозволяє вибрати улюблену, посильну для виконання техніку. Наприклад, техніка колажу доступна учням з будь-якими здібностями. Застосовуємо її і для виконання портретів, пейзажів, натюрмортів, святкових композиції.
Халатур Юлія, «Букет», мозаїка.
Вчитель, що використовує на уроках тільки малювання олівцями і фломастерами, зменшує можливості дитини, її зацікавленість, збіднює свої уроки.Дубовик Роман, екслібрис, гравюра на картоні.
Вчитель, що використовує на уроках тільки малювання олівцями і фломастерами, зменшує можливості дитини, її зацікавленість, збіднює свої уроки.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар