2.На наступному уроці діти отримують подібне домашнє завдання (для бажаючих). Із 4 прямих ліній довільної довжини створити зображення будь- якого предмета. 3. Тема третього уроку «Зображальні засоби графіки».Знайомимося із можливостями лінії. На уроці діти виконують таке завдання: використовуючи різноманітні за характером лінії, крапочки, плями виконати зображення пейзажу. Перед виконанням завдання розглядаємо різні за характером лінії, визначаємо, що можна зобразити за допомогою таких ліній.
4. Виконати у техніці аплікації зображення тваринки, використовуючи тільки однакові геометричні фігури. Наприклад, тільки трикутники або тільки кружечки. Після виконання цих завдань діти з легкістю визначають, з яких геометричних фігур складається об’єкт малювання, що значно полегшує процес зображення. 5. «Ходити в гості крапочками…» Ставимо на аркуші кілька крапочок, з’єднуємо їх лініями, уявляємо, на що схоже зображення, домальовуємо.
6.Робота тушшю по вологому паперу. Папір зволожуємо, легенько торкаємося пензликом з тушшю в кількох місцях. Туш розтікається, утворює пухнасті кульки та смужки. Після висихання малюнок доповнюємо деталями.
7.Розчерк. Наносимо на аркуш швидкий розчерк пензликом, дофантазовуємо та домальовуємо.
Немає коментарів:
Дописати коментар