субота, 22 листопада 2014 р.

Найпростіші завдання для розвитку уяви, фантазії, творчих здібностей

1. Із кружечка і 5 прямих ліній будь-якої довжини створити зображення предмета.
Це завдання даю на першому ж уроці у 5 класі. Починаємо його виконувати у класі (10хв.), найцікавіші варіанти зразу ж зображаються на дошці. Бажаючі продовжують роботу вдома, а на наступному уроці демонструють малюнки товаришам. Крім розвитку уяви, ця вправа вчить виділяти головні ознаки у зображенні предмета чи об’єкта.
2.На наступному уроці діти отримують подібне домашнє завдання (для бажаючих). Із 4 прямих ліній довільної довжини створити зображення будь- якого предмета.
3. Тема третього уроку «Зображальні засоби графіки».Знайомимося із можливостями лінії. На уроці діти виконують таке завдання: використовуючи різноманітні за характером лінії, крапочки, плями виконати зображення пейзажу. Перед виконанням завдання розглядаємо різні за характером лінії, визначаємо, що можна зобразити за допомогою таких ліній.

Робота Шпильки Олександра «Дощик»

4. Виконати у техніці аплікації зображення тваринки, використовуючи тільки однакові геометричні фігури. Наприклад, тільки трикутники або тільки кружечки.
Після виконання цих завдань діти з легкістю визначають, з яких геометричних фігур складається об’єкт малювання, що значно полегшує процес зображення.
5. «Ходити в гості крапочками…» Ставимо на аркуші кілька крапочок, з’єднуємо їх лініями, уявляємо, на що схоже зображення, домальовуємо.
6.Робота тушшю по вологому паперу. Папір зволожуємо, легенько торкаємося пензликом з тушшю в кількох місцях. Туш розтікається, утворює пухнасті кульки та смужки. Після висихання малюнок доповнюємо деталями.

Ниварикаша Наталія, «Кактус розцвів»


7.Розчерк. Наносимо на аркуш швидкий розчерк пензликом, дофантазовуємо та домальовуємо.

Немає коментарів:

Дописати коментар