субота, 22 листопада 2014 р.

Узагальнюючий урок у 7 класі. "Подорож Країною образотворчого мистецтва"

Мета уроку:
- узагальнити і систематизувати знання учнів,
- розвивати художньо-образне мислення, уяву, фантазію;
- виховувати інтерес до образотворчого мистецтва.
Обладнання: карта країни образотворчого мистецтва, кросворди, набір вирізок із частинами транспортних засобів, клей,папір,аркуші з кляксами.
Хід уроку.
Учитель.Сьогодні ми помандруємо Країною образотворчого мистецтва. Ця країна вам вже добре відома. Ми вивчали її міста і її жителів на протязі 3 років. На цьому уроці пригадаємо види і жанри мистецтва, засоби виразності, видатних митців та їх твори.
Поділ на команди.
Розминка.
-Назвіть види образотворчого мистецтва.
-Який жанр живопису зображає тварин?
-Архітектор, автор будинку з химерами.
-У якому стилі збудована Андріївська церква у Києві?
-Автор графічної серії «Мальовнича Україна».
-Назвіть приклад споруди у класичному стилі.
-Як називається внутрішній простір будівлі?
-Що таке «погляд у далину»?
-Для кого була споруджена найвища піраміда світу?
-Автор картини «Запорожці пишуть листа турецькому султану».
Учитель. Ми почали свою подорож. Щоб легше нам було мандрувати, давайте створимо транспортний засіб.
Завдання для дизайнерів транспорту (від кожної команди по 2 чоловіка): створити фантастичний транспортний засіб для подорожі країною образотворчого мистецтва у техніці колажу. Для цього заздалегідь готуємо вирізки із старих журналів (колеса, крила, пропеллери, частини кузова і т. д.). Діти повинні тільки скомпонувати, приклеїти і дати назву своєму транспортному засобу.
Учитель. Доки дизайнери готують транспорт, знавці мистецтва позмагаються, розгадуючи кросворд.
Конкурс знавців мистецтва (для всієї команди)

1. Портрет художника, автора твору. (Автопортрет)
2. Прозора фарба. (Акварель)
3. Скульптурне зображення верхної частини постаті людини (Бюст)
4. Гравюра на металі.(Офорт)
5. Центр гончарного виробництва у Полтавській області.(Опішня)
6. Частина орнаменту, що повторюється. (Раппорт)
7. Вироби з обпаленої глини. (Кераміка)
8. Інструмент скульптора. (Стека)
9. Техніка виготовлення виробів з паперу шляхом згинання. (Оригамі)
10. Автор «Чорного квадрату». (Малевич)
11. Жанр живопису, що зображає неживу природу. (Натюрморт)
У кожної команди свій екземпляр кросворду.Виграє той, хто розгадає його найшвидше і правильно.
Учитель. А тепер підведемо підсумки конкурсу дизайнерів.
Діти демонструють проекти транспорту, розповідають про назву і принцип дії своєї машини.
Конкурс «Знайди зайве слово»
На дошці зашифровані слова. Команди розшифровують їх і називають тільки одне зайве слово.
КРАМАМЕ
КАЧЕНАН
ШИКАВИВ
ЗЕНПЕЛЬ
(Макраме,чеканка, вишивка, зайвий – пензель)
Конкурс фантазерів.
Кожній команді дається аркуш із однаковими кляксами. Завдання: домалювати, перетворити кляксу у якийсь предмет.
Конкурс капітанів.
Гра «П’ять кроків». 14
Капітани стають в одну лінію. Після кожної правильної відповіді – крок вперед, після неправильної – назад. Хто попереду – той виграв.
-Об’ємне зображення майбутньої споруди. (Макет)
-«Музика застигла у камені ». (Архітектура)
- Співвідношення частин предмета. (Пропорції)
-Російський художник, що брав участь у визволенні Т.Шевченка з кріпацтва. (К.Брюллов)
-Елемент доричного фриза: прямокутна, з вертикальними жолобами кам’яна плита. (Тригліф)
Підсумки конкурсів.
Вчитель підбиває підсумки конкурсів, називає кращих гравців, враховуючи думку дітей.
Заключне слово вчителя.
Вивчення образотворчого мистецтва закінчено, але ті знання, які ви отримали, допоможуть вам у вивченні інших предметів, під час відвідування музеїв, виставок, знайомства з архітектурними пам’ятками.

1 коментар:

  1. Ми хотіли б відзначити виняткову послугу, яку ми отримали протягом усього процесу рефінансування. Професіоналізм пана Лі та знання кредитної компанії були вражаючими та по-справжньому оціненими. Містер Лі - надійний кредитний співробітник. Раніше ми мали досвід роботи з кількома іншими банками і вважали цей процес неприємним і нудним. Містер Лі пішов вище і далі, щоб переконатися, що всі наші потреби були задоволені і що все було оброблено ретельно та ефективно. Ми рекомендуємо його і надалі і надалі ». Містер Лі Контактна електронна адреса / Whatsapp 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити