субота, 22 листопада 2014 р.

Завдання з використанням друкування

Наступна група об’єднує завдання, в яких застосовуються різні способи друкування.
1. Робота пальчиком. При виконанні завдання дитина замість пензлика користується пальцем. По-перше, це полегшує роботу, якщо учень ще недостатньо володіє пензликом, по-друге, робота приносить естетичне задоволення, бо малюнок виходить декоративний, яскравий, охайний.
2. Друкування «зернинками». Використовується основний елемент петриківського розпису – «зернинка». Виконується прикладанням пензлика до паперу. Із «зернинок» учень «викладає» зображення як мозаїку.
3.Друкування предметами. Найчастіше для друкування використовуємо листя дерев, але можна використовувати різноманітні пробки, ковпачки і т.д. Поверхню предмета намазуємо фарбою і прикладаємо до аркуша.

4.Кляксографія. На папір наносимо плями різного кольору. Аркуш згинаємо і міцно притискаємо. Кольори змішуються, утворюючи якесь зображення. Дитина повинна уявити, що б це могло бути і, при потребі, домалювати це зображення, доповнити його деталями.
Інколи у цій техніці виконуються деталі зображення і наклеюються на роботу.

Малина Ілона, «Метелики».


5.Ниткодрук. Намазуємо нитку фарбою, викладаємо на аркуш, згинаємо папір, притискаємо рукою і витягаємо нитку за один або два кінці. Домальовуємо деталі.
6.. «Рука-шаблон». Інколи на уроках використовуються шаблони. Вони дозволяють полегшити дитині роботу над завданням. Універсальним шаблоном є рука. Її можна обвести або вмочити у фарбу і залишити на папері відтиск. Потім зображення домальовується, перетворюється у пташку, комаху чи тварину.

Салабай Віталій, «Ранок».


Ці завдання прості у виконанні, доступні дітям з різною художньою підготовкою і здібностями, тому виконуються учнями завжди з великим інтересом та задоволенням.

Немає коментарів:

Дописати коментар